poniedziałek, 16 września 2013

*~Prolog~*

       Nazywam się Victoria Justice. Mam 19 lat i mieszkam w NY. Uczę się w "Art High School" razem se swoją najlepszą przyjaciółką.  Mieszkam z  rodzicami i jestem jedynaczką. Mój ojciec pracuje w dużej korporacji i ciągle go nie ma w domu a mama jest restauratorką i nie zawsze ma dla mnie czas. Często robię co chcę i jak chcę. Chatę mam zazwyczaj wolną ale rzadko kiedy robię imprezę bo nie za bardzo chce mi się potem sprzątać ten cały bałagan jaki pozostawiają goście. W szkole jestem przeciętną uczennicą. Zazwyczaj mam 5 i 4 choć 3 też w padnie do dziennika. Nie chodzę na zajęcia muzyczne bo w tym czasie mam plastykę. Jestem popularna ale nie zachowuje się jak te puste lalki barbie, które mają na sobie taką tapetę, że nawet prostytutki lepiej się malują ale to moje zdanie. Czasem mam wrażenie, że w mojej szkole nie liczy się czasem talent tylko to jak wyglądasz z kim się szmacisz i jak bogatych masz tatusiów a mamusie wchodzą do twojego pokoju jak się z jakimś chłoptasiem gwałcisz i pyta się czy nie potrzebne ci prezerwatywy.
      Wracając do spraw szkolnych. Moja klasa jest bardzo utalentowana i nawet fajna. Choć w każdej klasie znajdą się jakieś puszczalskie. W klasie mam też czterech przystojniaków, z którymi często się droczę. Robimy sobie głupie żarty, które wymykają się nam czasem z pod kontroli i cała nasza szóstka ląduje na dywaniku. Mówiąc szóstka mam na myśli Siebie, Demi, Jamesa, Carlosa, Kendalla i Logana.  Trochę mi szkoda, że to już ostatnia klasa i mój ostatni rok wygłupów z nimi ale takie jest życie. Wszystko co dobre musi się kiedyś skończyć.

5 komentarzy:

  1. Uuu...czadowy :*. No po prostu świetnie się to zaczęło zapowiadac ^^. Czekam na nexta <3.
    Jeśli mogę miec prośbę. Możecie mnie informowac o nowościach? Jeśli to nie będzie problem to jestem niezmiernie wdzięczna. Pozdrawiam i całuski Lena xoxo <3 :*.

    OdpowiedzUsuń
  2. Supciooo Czekam na 1 rozdział i zapraszam do mnie
    http://krotka-historia-niki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Prolog zajebisty;))
    czekam na 1 rozdział<33

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie się czyta.. no i nie ma tylu błędów... :p [nic nie sugeruję] :)
    Poza tym, coś nowego to jest to... nowy poziom dla mojej wyobraźni i .. krytyki (?) ;D
    Cieszę się, że w końcu zdecydowałyście się połączyć siły :)
    Troszkę ordynarny masz/macie (jak mam pisać ?? ;p) język w tym rozdziale, ale niektórych spraw, nie da się inaczej opisać.. znam te sytuację z własnego środowiska... (jakby co własnego gimnazjum, żeby nie było, z kim ja się zadaje ;D )
    I moje pytanie na dziś;
    dlaczego zmieniłyście główną bohaterkę na Victorię ?? :)
    wcześniej byłą Selena, jeśli się nie mylę ?? :]

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiesz... ja na swoich blogach, które prowadzę sama mam zawsze główną bohaterkę Victorię Justice i po prostu jestem już przyzwyczajona do tego :) Po za tym pewna czytelniczka prosiła o zmianę w bohaterach na taką jaka jest i wszyscy są szczęśliwi..
    pzdr. ;)

    OdpowiedzUsuń