piątek, 25 kwietnia 2014

Liebster Blog Award

Zostałam nominowana przez Julia Vega i Lena Angeles, którym bardzo dziękuję ;*

Pytania od Julii:

1. Lubisz żelki?
Ja nie lubię... ja je KOCHAM!! <3
2. Jaki kolor lubisz najbardziej? :)
Hmmm... zielony, czerwony, czarny i biały ;3
3. Gdybyś miała zmienić się w jakieś zwierzę jakie by to było?
Czarna pantera :3
4. Kim jesteś pesymistą, realistą czy optymistą?
Wszystkim po trochu :)
5. Lubisz małe dzieci?
Kiedy śpią! :D
6. Gdyby (twój ulubiony człek z BTR) przyszedł do ciebie z kwiatami i zaczął śpiewać pod twoim oknem... jakbyś zareagowała? :)
Stanęłabym jak wryta i uśmiechała się jak idiotka!
7. Skąd bierzesz pomysły na rozdziały?
Kiedy słucham muzyki wyobrażam sobie różne sceny, dialogi.. potem sklejam w całość i pisze... Czasem gdy nie mam weny albo mam z nią problemy to przypominam sb jakieś fragmenty książek i sklejam i wtedy pisze...
8. Którą piosenkę bardziej lubisz "Windows Down" czy "Elevate"?
Windows Down <3
9. Lubisz zwierzęta?
Taaaak! <3
10. Czy kiedyś pofarbowałabyś włosy na różowy kolor? 
Nie.

PYTANIA OD LENY:

1.Ulubiony aktor/aktorka?
 Długo by wymieniać ;*
2.Ulubiony kolor?'
Zielony, czerwony, czarny i biały ;3
3.Ulubiony blog?
Nie mam takiego, gdyż uważam że wszystkie które czytam są świetne...
4.Skąd pomysł na pisanie?
 Hmmm... czytałam kilka blogów o BTR i postanowiłam sama zacząć pisać...
5.Imię przyjaciółki?
Magda, Magda, Kinga, Bożena + z grupy "męskiej" Dawid, Kuba, Kamil i Seweryn ;3
6.Ulubiony sport?
Nie ma takiego xd
7.Ulubiona piosenka?
Nie mam takiej :)
8.Co robisz, gdy pada?
 Śpiewam, czytam książkę, pisze coś na bloga albo pisze z BFF ;)
9.Jakie chciałabyś mieć zwierzę?
Czarną Panterę :D
10.Ulubiony pisarz/pisarka?
Nie chce mi się ich wszystkich wymieniać :3
11.Jesteś w jakimś fandomie?
Rushers, Lovatics, Mixers, 5 Seconds Of Summer Family Poland ;)

Nominuję ( kolejność jest przypadkowa!):
* http://mojatotalnaporazka.blogspot.com/
*http://welcome-in-my-lifeee.blogspot.com/
*http://bellakris.blog.pl/


Pytania ode mnie ;)
1. Kim chcesz być w przyszłości?
2. Czego nie lubisz?
3. Jakie jest twoje największe marzenie?
4. Jaki jest twój ulubiony kolor?
5. Lubisz czekoladę?
6. Jaki lubisz smak chipsów? 
7. Jaka była twoja ulubiona bajka w dzieciństwie?
8. Za co najbardziej cenisz ludzi?
9. Jak spędzasz wolny czas?
10. Uwielbiam... (dokończ)

Pozdrawiam. Marcela ;3

3 komentarze:

  1. Też KOCHAM żelki!!! <3
    Julia+żelki=Miłość!! xD
    Phahaha xD odwala mi
    Pozdrawiam i czekam na rozdział! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ps. Też dostałyście nominację. Więcej tutaj :*
    http://zakazany-owoc-jest-najlepszy.blogspot.com/p/liebster-blog-awards.html

    OdpowiedzUsuń
  3. lubisz same kontrastowe kolory ;)
    no tak, kontrastowa dziewczyna :)

    OdpowiedzUsuń